Saturday, January 6, 2018

Τραμπ: Δεν είμαι απλά πανέξυπνος, είμαι ιδιοφυΐα!

Το επίπεδο γελοιότητας του Ντόναλντ Τραμπ έπιασε νέα επίπεδα σήμερα με μια σειρά από tweets, όπου ισχυρίζεται ότι 'όχι μόνο είναι πανέξυπνος, αλλά ιδιοφυΐα'.


Ο Τραμπ απάντησε ουσιαστικά στους ισχυρισμούς που περιλαμβάνονται στο βιβλίο 'Fire and Fury' του δημοσιογράφου και συγγραφέα Μάικλ Γουόλφ, σύμφωνα με τους οποίους συνεργάτες και συνομιλητές του Τραμπ εξέφρασαν κατά καιρούς σοβαρές αμφιβολίες για τη διανοητική κατάσταση του Αμερικανού Προέδρου.
"Τώρα που η ρωσική συμπαιγνία, μετά από ένα χρόνο έντονης μελέτης, έχει αποδειχτεί ότι είναι μια φάρσα συνολικά για το αμερικανικό κοινό, οι Δημοκρατικοί και τα σκυλάκια τους, τα Fake News Mainstream Media, βγάζουν το παλιό Ronald Reagan playbook και φωνάζουν για ψυχική σταθερότητα και νοημοσύνη .....Στην πραγματικότητα, καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής μου, τα δύο μεγαλύτερα περιουσιακά μου στοιχεία ήταν η ψυχική μου σταθερότητα και ότι είμαι πραγματικά έξυπνος. Η απατεώνισα Χίλαρι Κλίντον έπαιξε επίσης αυτά τα χαρτιά πολύ σκληρά και τελικά, όπως όλοι γνωρίζουν, κάηκε εντελώς. Η πορεία μου εξελίχθηκε από ΠΟΛΥ επιτυχημένος επιχειρηματίας, σε κορυφαίο star της τηλεόρασης, σε Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών (στην πρώτη μου προσπάθεια). Νομίζω ότι αυτό θα χαρακτηριζόταν ως όχι έξυπνο, αλλά ιδιοφυΐα .... και μια πολύ ισορροπημένη ιδιοφυία σε αυτό!"



Αυτοδιαφήμιση σε βαθμό υπέρτατης γελοιότητας. Η κατάντια αυτού ανθρώπου, αλλά και του θεσμού του Προέδρου των ΗΠΑ δεν έχει πλέον όρια.

No comments:

Post a Comment