Sunday, January 26, 2020

Πολιτική αγυρτεία αισχίστου είδους

Πολιτική αγυρτεία αισχίστου είδους από τον Βαρουφάκη:
Το ΜέΡα25 προτείνει για Πρόεδρο της Δημοκρατίας τη Μάγδα Φύσσα, χωρίς καν να την έχει ενημερώσει και ρωτήσει εάν συναινεί να εμπλακεί το όνομά της σε μια τέτοια διαδικασία με το κόμμα ενός αδίστακτου τυχοδιώκτη.

Δήλωση Μάγδας Φύσσα: "Δεν ήμουν ενήμερη, δεν αποδέχομαι την πρόταση"

"Πληροφορήθηκα από τα μέσα ενημέρωσης την πρόθεση του κ. Βαρουφάκη να με προτείνει για το αξίωμα του Προέδρου της Δημοκρατίας. Τον ευχαριστώ πολύ για την εξαιρετικά τιμητική αυτή πρόταση, για την οποία δεν ήμουν ενήμερη, αλλά δεν μπορώ να την αποδεχτώ. Αφ’ ενός διότι έχω αφιερώσει όλες μου τις δυνάμεις στην ολοκλήρωση της δίκης της ναζιστικής οργάνωσης, η οποία έχει ιδιαίτερη σημασία για μένα προσωπικά αλλά και για τη δημοκρατία στον τόπο μας, αφ’ ετέρου διότι έχω ξεκαθαρίσει και στο παρελθόν ότι δεν ασχολούμαι με την πολιτική."

No comments:

Post a Comment